Jouw foto in Natura

winnende foto Natura 3, 2020 kikker in de avondzon Ada van der Starre

In elke Natura willen we graag een mooie foto van onze leden in de spotlight plaatsen. Heeft u een bijzondere of mooie natuurfoto? Stuur hem naar de redactie toe!

Vertel ons in maximaal 100 woorden wat het moment dat u vastgelegd hebt zo bijzonder maakt. Vergeet niet uw naam en woonplaats te vermelden.

Technische vereisten
Houd u bij het insturen van uw foto(‘s) a.u.b. rekening met de volgende technische vereisten:
• Bestandsformaat jp(e)g, png of pdf.
• Een liggend beeld moet minimaal 2500 pixels breed zijn, een staand beeld 2500 pixels hoog.
• Uw foto mag maximaal 8 MB groot zijn, anders komt uw mail niet bij ons aan.

Door uw foto in te sturen geeft u toestemming aan de KNNV om uw foto te gebruiken in uitingen van de vereniging, tenzij u daar uitdrukkelijk bezwaar tegen maakt. Wij verzoeken u vriendelijk om dat expliciet aan te geven bij uw inzending.

Mail aanwijzigingen
• Verstuur uw beeldbestand in de bijlage van uw mail, en plak deze dus niet in het mailbericht zelf. U kunt uw mail sturen naar natura@knnv.nl.
• Als u meerdere foto’s wilt insturen, stuur dan elke foto in een aparte mail.
• Zorg ervoor dat uw mailprogramma de beeldbestanden niet automatisch verkleint. Let op: de meeste mailprogramma’s doen dit standaard, tenzij u een andere optie kiest!

In plaats van mailen kunt u uw foto ook eenvoudig en veilig via WeTransfer versturen. WeTransfer mailt een link naar uw beeldbestand, zodat onze mailbox minder snel vol raakt. WeTransfer verstuurt bestanden tot 2 GB gratis en een account maken is niet nodig. Ga naar www.wetransfer.com en sla de aansporingen voor de (betaalde) Plus-versie over. Selecteer de te verzenden beeldbestanden, vul het redactiemailadres natura@knnv.nl in, en geef uw toelichting in het derde veld. Klaar!