Abonnement

Natura is het ledenmagazine van de KNNV, leden van de KNNV ontvangen altijd Natura.
In 2024 kost het algemeen lidmaatschap van de KNNV binnen Nederland € 39,00, in België € 41,75 en daarbuiten € 49,75. Algemeen jeugdlid (tot 25 jaar) € 20,75.

Aanbieding IVN leden
KNNV en IVN werken lokaal en landelijk geregeld samen. Om kennis te maken met elkaars organisatie bieden KNNV en IVN elkaars leden een voordeelabonnement op hun ledenmagazines aan.
Bent u IVN-lid en wilt u Natura ontvangen? Dan kunt u abonnee worden voor € 14,00 per jaar!

Abonnementen
Organisaties en bedrijven kunnen zich abonneren op Natura. Abonnementen binnen Nederland kosten € 64,50, in België € 68,50 en daarbuiten € 88,75.
Bankrekening informatie:
IBAN: NL651NGB0002887316 ten name van Natura/KNNV Abonnementen te Zeist, BIC: INGBNL2A.

Losse nummers
Losse nummers van Natura kosten € 8,00 per stuk. Ze zijn te bestellen via het KNNV bureau, email: bureau@knnv.nl o.v.v. het gewenste nummer en het postadres. U ontvangt de gewenste Natura met de factuur.

Natura niet ontvangen?
Heeft u Natura niet ontvangen? Geef het door aan de ledenadministratie: ledenadministratie@knnv.nl
Adreswijzigingen kunt u hier doorgeven. Ook opzeggingen kunt u via de website doorgeven.

Headerfoto Henk van Woerden